Plahotniuc a pierdut UNIMEDIA?

Sursa: UNIMEDIA
Judecătorul acuzat de unele surse media și persoane fizice că este omul lui Plahotniuc, care chipurile trebuia să decidă în beneficiul lui Dumitru Țîra, a decis astăzi în favoarea Interact Media SRL (UNIMEDIA). Fondatorii Interact Media SRL s-au arătat mulțumiți de hotărârea instanței și speră că partea adversă se va ”liniști” și nu va ataca cele întâmplate astăzi.

Prin hotărârea judecătorului, astăzi s-a demonstrat că instanța este independentă, iar influența asupra acesteia nu a existat, așa cum se publica la fiecare câteva zile pe rețeaua de internet. În aceleași articole, unde a fost acuzat judecătorul de azi că ar fi un corupt, la cheremul lui VP, sunt menționați și alți judecători. Despre neimplicarea politicului în acest caz am scris și pe data de 27 septembrie, în timpul ședinței de judecată între asociații Interact Media, atunci când am primit amendă 400 lei pentru că am publicat pe Facebook o fotografie cu participanții la proces.

Oare publicațiile și blogurile, care au sărit în capul judecătorului GP, vor scrie cât de independentă este instanța și despre faptul că Plahotniuc a pierdut UNIMEDIA?

Până la urmă, cei patru fondatori majoritari și cel minoritar vor intra într-un conflict continuu, în caruselul adoptării și anulării proceselor verbale, acorduri și tot așa, până la infinit.

La începutul ședinței de judecată am scris pe Facebook că judecătorul ar trebui să respingă cerințele reclamantului, iar de caz să se ocupe Curtea de Apel Chișinău. Știu precis că nu-l am pe judecător în lista de prieteni, dar a decis cum am intuit, găsind o soluție prin care să rămână lipsit de vicii su suspiciiuni de om corupt.

La propunerea lui Veaceslav Aftene, explic de ce Plahotniuc ar deține 25% din UNIMEDIA și cum a pierdut:

Mai multe persoane, care au scris multe articole despre acesta caz, în special încurcând PublikaTV cu Newsmedia Grup (Asociatul UNI), spunând că Plahotniuc deține PublikaTV și tot ce se coace în burta unicei televiziuni de știri din Moldova. Ei bine, dacă tot au fost făcute asocieri între PublikaTV și UNI, atunci reiese că Plahotniuc deține la UNIMEDIA 25% din cota socială – 25% din logoul UNIMEDIA, VESTI, iComunicate și altele. Dar… cum se spune ”până nu ai prins hoțul nu-i poți spune că este hoț”. Până și fondatorii UNIMEDIA se feresc să spună că Plahotniuc ar deține 25% din portal.

Prin dosarul de azi, Plahotniuc ar fi pierdut repartizarea %, deținute de unul din asociați, în urma excluderii acestuia din rândul asociaților, care a rămas doar o solicitare. Judecătorul ar fi constatat că asociatul, ocupând și funcția de administrator, nu a adus prejudicii firmei, fapt pentru care nu trebuie să fie exclus. Despre cât de justă este constatarea primei instanțe ne va spune Curtea de Apel și CSJ. Până atunci vor dura luni, sau poate ani.

La final, recomand să aveți încredere în instanțele din Moldova și nu atacați judecătorii cu ajutorul portalurilor, bloguri, tv și ziare.

Sănătate!