Foto // TV8 sau TV& RTR via Serviciile rusești?

Inca din prima zi de „emisie” postul tv8, al cuplului amoros Morari-Lucinschi, da pe post mai multe emisiuni in limba rusa, iar o „productie proprie” a inceput sa fie difuzata in rusa si romana. Atunci Morari a explicat ca „negociaza” un contract cu europenii, iar dupa semnarea acestuia nu vor mai fi retransmise emisiuni din Rusia. Insa, desi au trecut luni bune de cand a fost lansat, postul administrat in totalitate de Morari-Lucinschi nu a mai „semnat” contractul, pe canal fiind redifuzate in continuare emisiuni de propaganda, inclusiv produse in Rusia. Evident aceasta situatie reconfirma legaturile cuplului cu serviciile rusesti, mai ales ca Lucinschi tatal a fost agent al KGB (nu a putut demonstra in instanta ca nu a fost agent).

Astazi, intru confirmarea legaturilor cu Serviciile rusesti, tv8 a dat pe post o inregistrare facuta de RTRossia, post de propaganda, controlat direct din mijlocul Kremlinului. Dovada este mai sus.

Desigur, Natalia o sa inceapa a cauta scuze pentru aceasta deconspirare, iar principalul argument o sa fie „imprumutul de material video”. Insa nu trebuie sa o credeti, pentru ca ea este aceeasi persoana care a jucat bine si in aprilie 2009 la indicatia rusilor. Atunci a fost trimisa in MD sa organizeze proteste, iar acum a primit si un post tv.

Apropo, desi Morari se plimba prin UE si o face pe cinstita, postul ei a indemnat oamenii sa iasa la Referendum, facand astfel jocul socialistilor:

Pacat de oamenii care mai cred in vorbele Nataliei. Pacat.

Foto este luata de la Balacci.