Despre cum presa BEM a înșelat consumatorii de știri

Azi presa dependenta de banii de la BEM a aiurit cu stirea despre retragerea ambasadorului ucrainean la Chisinau, ca mai tarziu sa aflam de la Guvern ca oficialul a fost azi la o intrevedere cu premierul Pavel Filip.

Sursele media, daca mai putem sa le numim asa, nici pana in acest moment nu si-au rectificat prostia, dezinformand in continuare populatia din Republica Moldova, totodata alimentand si un conflict diplomatic intre MD si UA.

Dupa asa aiureli, care sunt frecvente in ultima perioada, aceste surse mai pretind ca sunt libere si corecte, iar cand le atingi, mai ales in campanii, repede asociatia lor de habaugi sare si denunta pretinsele presiuni politice.

De fapt, ambasadorul ucrainean a fost chemat la Kiev pentru consultari despre anumite declaratii facute de Dodon, promovate intens de aceleasi surse media care se revolta azi.

Eu inteleg ca presa dependenta de banii din offshore a dorit sa faca valuri electorale cu declaratia despre Crimeea, dar uita ca s-a ajuns la un nivel diplomatic. Redactorii ar trebui sa se gandeaca de cateva ori inainte de plasarea unor subiecte sensibile din punct de vedere diplomatic. Este regretabil atunci cand, din purul interes electoral, se ajunge la afectarea relatiilor diplomatice dintre doua state.

Azi, din cate inteleg, redactorii s-au gandit doar la Maia Sandu si la banii din offshore (furati de la BEM si cheltuiti pe campania Maiei Sandu).

Iata confirmarea de la Gov:


Iata stirile presei „libere”