ONG-urile de media au luat kkat în gură în privința Privesc.eu?

La noi sunt cateva ONG-uri care se tot ingrijoreaza de fiecare data cand “breasla” este “presata”, “influentata” sau “amenintata” de cineva de la putere sau din alte partide care nu sunt inrudite cu PAS sau PPDA.

Iata lista acestor asociatii:

  • Centrul pentru Jurnalism Independet
  • Asociația Presei Independente
  • Asociația Presei Electronice
  • Centrul de Investigații Jurnalistice
  • Comitetul pentru Libertatea Presei
  • Asociația Telejurnaliștilor VIP Independenți
  • Centrul ”Acces-Info”
  • Asociația Reporteri de Investigație și Securitate Editorială

Pai iata ca aceste ONG-uri nu au reactionat si la atacul lui Andrei Nastase asupra Privesc.eu. Ei nu si-au aparat principala sursa de informare online. Or, fara Privesc.eu, care este un serviciu de live de la cele mai importante evenimente si conferinte de presa, multi jurnalisti ar fi pusi in situatia sa-si miste fundurile alea late ca sa mearga in salile de conferinta. Totodata, desi aceste asociatii sugative de proiecte europene si americane s-au expus si in privinta altor teme straine jurnalismului, ei au considerat ca Privesc.eu nu este presa si nu merita atentia lor, respectiv Andrei Nastase nu poate fi mustrat public si nici cel putin printr-un comunicat de presa.

Neghiobia acestor ONG-uri au demonstrat si altceva. Mai bine zis au reconfirmat faptul ca sunt supuse politic si angajate sa-i apere fundul lui Nastase, dar si obrazul Maiei Sandu. Altfel nu este de inteles de ce au luat kkat (vezi dex) in gura in privinta Privesc.eu si nu au comentat nimic despre criza de nervi a micului psih.

Apropo, tot scandalul a inceput de la faptul ca Privesc.eu nu ar fi venit sa transmita un eveniment organizat de Nastase in fata Primariei Chisinau. Micul psih a spus ca ei nu au transmis live-ul deoarece sunt platiti de Sor si Plahotniuc. Pe de alta parte, Privesc.eu spune ca au fost informati despre protest printr-un SMS trimis la 1 noaptea, adica la o ora cand toti dorm. Mai mult, Privesc.eu a transmis protestele PPDA in mare parte gratuit, deci are dreptul sa aleaga ce sa transmita si ce nu, mai ales ca nu are zeci de operatori cum are JurnalTV-ul calarit de fratii Nastase si patronat de oligarhul condamnat si fugar Topa.

Acest articol nu reflecta pozitia Privesc.eu. Totodata, mentionez ca nu a fost finantat de Ambasada SUA si nici de cea suedeza, precum nici de alte state si institutii private europene sau direct de catre Delegatia UE in Republica Moldova.

Distribuie acest articol